srijeda, 15. studenoga 2017.

MOJI HOBIJI

Hej!
Danas sam odlučila pisati o svojim hobijima. Ja nemam baš puno vremena, tako da ni nemam puno hobija, imam dva hobija koja me opuštaju i zanimaju. Čitanje je jedan od mojih najdražih hobija, jako volim čitati, pogotovo knjige koje imaju puno stranica. Omiljena knjiga mi je Harry Potter. Pročitala sam svih sedam dijelova i kada je ponovno čitam uvijek mi je jedanko zanimljiva, baš kao i prvi puta kad mi je došla u ruke. Trenutno čitam knjigu po imenu ''Hekatina škola'' i stvarno je odlična osim toga ta knjiga ima još dva dijela i jedva čekam da i nih pročitam. Moj drugi hobi je pisanje pjesama. Volim pisati pjesme, to me opušta i odmah se osjećam bolje. Iz nekog razloga volim baš ove hobije, većina mojih prijatelja se bavi sportom, mene to baš i ne zanima. Nisam dobra s sportom, ali sam dobra u čitanju i pisanju pjesama.
To su bili hobiji s kojima se ja bavim i koji mene opuštaju, nadam se da vam se svidjelo!

Nema komentara:

Objavi komentar